Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
28
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
29
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
MŠ A ZŠ KŘELOVÁČEK č.10
30
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
31
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
1
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
2
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
3
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
Topenářský servis
Svozový kalendář odpadu pro rok 2022
Platba poplatků v roce 2022
4
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
5
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
Výtěžek z prodeje vánočních stromků
6
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
7
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
8
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
Tříkrálová sbírka 2022 v Obci Křelov-Břuchotín
9
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
Tříkrálová sbírka 2022 v Obci Křelov-Břuchotín
10
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
Tříkrálová sbírka - poděkování.
11
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
12
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
Havelka uhelné sklady
13
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
14
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
15
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
16
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
17
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
Zrušení plánovaného obecního plesu dne 4.2.2022
18
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
19
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
20
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
Prodej 20.1.2022
21
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
22
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
23
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
24
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
25
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
26
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
27
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
28
Milostivé léto 28.10.2021-28.1.2022
29 30
31 1 2 3 4 5 6

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání, výroční zprávy

Poskytování informací, příjem podání, výroční zprávy

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Výroční zprávy

 

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí: 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
    Úterý: 8:00 - 12:00 pouze předem objednaní
    Středa: 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
    Čtvrtek: 8:00 - 12:00 pouze předem objednaní
    Pátek: zavřeno
  2. Telefonické podání585 381 503
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@krelov.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, M. Majerové 45/25, 783 36 Křelov - Břuchotín.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v *Obci, Ulice č.p. v*úředních dnech a hodinách:

Pondělí: 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
Úterý: 8:00 - 12:00 pouze předem objednaní
Středa: 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
Čtvrtek: 8:00 - 12:00 pouze předem objednaní
Pátek: zavřeno

Telefonické podání: 585 381 503
Poštou na adresu Obecní úřad, M. Majerové 45/25, 783 36 Křelov - Břuchotín
Elektronicky na e-mail: obec@krelov.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: yrnbnbs
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Křelov - Břuchotín, M. Majerové 45/25, 783 36 Křelov - Břuchotín
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) 300 Kč
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 5 Kč/ks
- oboustranně formát A4 7,50 Kč/ks
- jednostranně formát A3 7,50 Kč/ks
- oboustranně formát A3 10 Kč/ks
- kompaktní disk (CD) 10 Kč/ks
- kompaktní disk (DVD) 20 Kč/ks
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře

 

 

Výroční zprávy dle §18 zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím

Výroční zpráva za rok 2020 

Výroční zpráva za rok 2019 

Výroční zpráva za rok 2018