Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Částečná uzavírka ul. Pasteurova
Vandalismus v obci
Odečty vodoměrů.
Ředitelství silnic a dálnic omezí z důvodu konce letních prázdnin běžnou údržbu komunikací
30 31 1
Milostivé léto 2
Drůbežárna Prace 1.9.2022
Kolotoče na farské zahradě od 1.9.2022
Farma "Česnek z Blatce" samosběr cibule
2
Ulice Mařákova Břuchotín-lokalita Simplon Power s.r.o.
3
Rybářské závody 3.9.2022
Turnaj v Hořícím míči 3.9.2022
Křelovské hody 3-4.9.2022 - program.
Turnaj v Maxi kulečníku 3.9.2022
Prodej uzených ryb a rybí polévky 3.9.2022
4
Křelovské hody 3-4.9.2022 - program.
5 6
Nikol drůbež 6.9.2022
7
ŘSD - plánované opravy silnic v okolí
Návrhy výlukových JŘ - Uzavírka II/449 MÚK Unčovice - Litovel - další etapa
8 9
ZD Unčovice nabídka zaměstnání 9.9.2022
10
DSO Region Moravská cesta akce Ô nás na Hané 2 10.9.2022
Zátiší u Hastrmana 10.9.2022
DSO plánovaná akce se ruší 10.9.2022
11
12
T.J. Sokol cvičení od 12.9.2022
13
Pošta Křelov 13.9.2022
Drůbežárna Prace 13.9.2022
Nikol drůbež 13.9.2022
14
Zastupitelstvo obce 14.9.2022
15
Veřejná wifi v Křelově a Břuchotíně - Doubrava.net odstávka 15.9.2022
16
Farma "Česnek z Blatce" prodej brambor 16-18.9.2022
17
Farma "Česnek z Blatce" prodej brambor 16-18.9.2022
Zátiší u Hastrmana 17.9.2022
18
Farma "Česnek z Blatce" prodej brambor 16-18.9.2022
19
ČEZ odstávka dodávky el. energie 19.9.2022
T.J.Sokol týden otevřených dveří 19-23.9.2022
Nabídka zaměstnání 19.9.2022
20
T.J.Sokol týden otevřených dveří 19-23.9.2022
21
T.J.Sokol týden otevřených dveří 19-23.9.2022
22
T.J.Sokol týden otevřených dveří 19-23.9.2022
23
T.J.Sokol týden otevřených dveří 19-23.9.2022
Oznámení o době a místě konání voleb do Senátu Parlamentu a do zastupitelstva obce
Jak upravit hlasovací lístek v komunálních volbách
24
Oznámení o době a místě konání voleb do Senátu Parlamentu a do zastupitelstva obce
Jak upravit hlasovací lístek v komunálních volbách
25
26
Výsledky voleb do zastupitelstev obcí konané dne 23-24.9.2022 v obci Křelov-Břuchotín
27
Drůbežárna Prace 27.9.2022
Nikol drůbež 27.9.2022
Dotační program Olomouckého kraje "Obchůdek 2022"
28
Smíšené zboží p. Vozničková 28.9.2022
29
Prodej 29.9.2022
30
Revize kotlů a komínů 30.9.2022
1 2

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání, výroční zprávy

Poskytování informací, příjem podání, výroční zprávy

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Výroční zprávy

 

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí: 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
    Úterý: 8:00 - 12:00 pouze předem objednaní
    Středa: 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
    Čtvrtek: 8:00 - 12:00 pouze předem objednaní
    Pátek: zavřeno
  2. Telefonické podání585 381 503
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@krelov.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, M. Majerové 45/25, 783 36 Křelov - Břuchotín.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v *Obci, Ulice č.p. v*úředních dnech a hodinách:

Pondělí: 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
Úterý: 8:00 - 12:00 pouze předem objednaní
Středa: 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
Čtvrtek: 8:00 - 12:00 pouze předem objednaní
Pátek: zavřeno

Telefonické podání: 585 381 503
Poštou na adresu Obecní úřad, M. Majerové 45/25, 783 36 Křelov - Břuchotín
Elektronicky na e-mail: obec@krelov.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: yrnbnbs
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Křelov - Břuchotín, M. Majerové 45/25, 783 36 Křelov - Břuchotín
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) 300 Kč
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 5 Kč/ks
- oboustranně formát A4 7,50 Kč/ks
- jednostranně formát A3 7,50 Kč/ks
- oboustranně formát A3 10 Kč/ks
- kompaktní disk (CD) 10 Kč/ks
- kompaktní disk (DVD) 20 Kč/ks
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře

 

 

Výroční zprávy dle §18 zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím

Výroční zpráva za rok 2020 

Výroční zpráva za rok 2019 

Výroční zpráva za rok 2018