Kalendář

P Ú S Č P S N
30 31 1 2
Svoz odpadu: papír
3 4 5
6 7
Svoz odpadu: komunál
8 9 10 11 12
13 14 15 16
Svoz odpadu: plast
17 18 19
20 21
Svoz odpadu: komunál
22 23 24 25 26
27 28 29 30
Svoz odpadu: papír
1 2 3

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání, výroční zprávy

Poskytování informací, příjem podání, výroční zprávy

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Výroční zprávy

 

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí: 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
    Úterý: 8:00 - 12:00 pouze předem objednaní
    Středa: 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
    Čtvrtek: 8:00 - 12:00 pouze předem objednaní
    Pátek: zavřeno
  2. Telefonické podání585 381 503
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@krelov.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, M. Majerové 45/25, 783 36 Křelov - Břuchotín.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v *Obci, Ulice č.p. v*úředních dnech a hodinách:

Pondělí: 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
Úterý: 8:00 - 12:00 pouze předem objednaní
Středa: 8:00 - 12:00 13:00 - 17:00
Čtvrtek: 8:00 - 12:00 pouze předem objednaní
Pátek: zavřeno

Telefonické podání: 585 381 503
Poštou na adresu Obecní úřad, M. Majerové 45/25, 783 36 Křelov - Břuchotín
Elektronicky na e-mail: obec@krelov.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: yrnbnbs
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Křelov - Břuchotín, M. Majerové 45/25, 783 36 Křelov - Břuchotín
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) 300 Kč
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 5 Kč/ks
- oboustranně formát A4 7,50 Kč/ks
- jednostranně formát A3 7,50 Kč/ks
- oboustranně formát A3 10 Kč/ks
- kompaktní disk (CD) 10 Kč/ks
- kompaktní disk (DVD) 20 Kč/ks
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře

 

 

Výroční zprávy dle §18 zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informací


Výroční zpráva za rok 2023

Výroční zpráva za rok 2022

Výroční zpráva za rok 2021

Výroční zpráva za rok 2020 

Výroční zpráva za rok 2019 

Výroční zpráva za rok 2018